Päivän juttu.

• Itse saatanalta tuleva kidutus on loppunut mutta se jatkaa pitkän ajan kouluissa ympäri maailmaa. 

• Tänään oli kiva herätä myöhään ja nukkua niin kauan kuin halusin. :') Onneksi on kesälomaa jäljellä, mutta maanantaina sitten innokkaana takaisin lukioon opiskelemaan! Voemii veljet ja sisaret!

• l

• Jonnet ei muista taivaallisen rauhan aukiota vuonna 1989.

• some men, ei tää ei sovi. Cool guys don't look at explo... No hitto nää ei sovi tähän... Räjäyteltiin perheen kanssa raketteja (venetsialaiset...)

• Näin eilen metallinetsinnän Facebook-foorumilla tarjouksessa Garrett AT Pro-laitteen myynnissä niinkin kohtuulliseen hintaan kuin 550€, joten pakkohan se oli ostaa...
    Mukana sain toki kahdet kuulokkeet joista toiset kestävät myös sukeltamisen, laitteen alkuperäisen kelan lisäksi toisen 8,5''x11'' DD-kelan, ylimääräisen patterikotelon ja eikä tässä vielä kaikki! Myös sopiva kelasuojus kuuluu hintaan! Kaiken tuon yhteishinta olisi ollut uutena kaupasta n. 900€...
    Hetki kyllä menee ennen kuin taas pääsen voitolle. Olin jo lähellä, kolmen vuoden tonkimisen jälkeen...

• @kaketeus sanoi:

Näin eilen metallinetsinnän Facebook-foorumilla tarjouksessa Garrett AT Pro-laitteen myynnissä niinkin kohtuulliseen hintaan kuin 550€, joten pakkohan se oli ostaa... Mukana sain toki kahdet kuulokkeet joista toiset kestävät myös sukeltamisen, laitteen alkuperäisen kelan lisäksi toisen 8,5''x11'' DD-kelan, ylimääräisen patterikotelon ja eikä tässä vielä kaikki! Myös sopiva kelasuojus kuuluu hintaan! Kaiken tuon yhteishinta olisi ollut uutena kaupasta n. 900€... Hetki kyllä menee ennen kuin taas pääsen voitolle. Olin jo lähellä, kolmen vuoden tonkimisen jälkeen...

Meinasitko Vekaranjärven maastoja alkaa tonkimaan? 

• Sinne edes minä en uskalla... Kun edes katsoo alas, näkyy jo pommin sirpale tahi hylsy :P 

• Niitä hylsyjä ja kranaattien kahvoja saisikin kaivaa ihan huolella, jos innostuis siellä kaivamaan.

• Ui juma, sain tänään eläkevakuutusyhtiöltä kirjeen, jonka mukaan olen tienannut jo kokonaiset 2,69€/kk eläkettä! 
    Jokohan tässä jaksaisi laittaa hanskat naulaan?

Kirjaudu sisään voidaksesi vastata

Looks like your connection to Maailmanlopun keskustelupalsta was lost, please wait while we try to reconnect.